TÉMATA SYMPOZIA
- Roztroušená skleróza
- Neuromyelitis optica Devic
- Likvorová diagnostika neuroimunologických onemocnění
- Sesterská sekce
Po celou dobu sympozia bude probíhat výstava farmaceutických firem a firem zabývajících se zdravotní technikou.
PROGRAM
20. 9. 2012
15.00
Launch sympozium Almiral: SATIVEX
16.00
Topické sympozium Biogen Idec: Avonex PEN
17.00
Slavnostní zahájení sympozia
přednášky zahraničních řečníků:
Prof. Gavin Giovannoni, MBBCH, PhD, FCP (Neurol.), FRCP, FRCPath
prof. Antonio Bertolotto, MD
Prof. Thomas Berger, MD, MSc
Priv. – Doz. Tjalf Ziemssen, MD
19.30
Uvítací recepce
21. 9. 2012
8.00 – 13.00 paralelní sekce
- Roztroušená skleróza a Neuromyelitis optica Devic
- Likvorová diagnostika neuroimunologických onemocnění
- Sesterská sekce
- Posterová sekce
ORGANIZAČNÍ INFORMACE
Termín konání:
20. – 21. 9. 2012
Místo konání:
Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci – Konvikt
Univerzitní 3–5
Jednací jazyk:
český, slovenský, anglický
Registrace účastníků:
20. 9. 2012 | 13.00–17.00 hodin |
21. 9. 2012 | 7.30–10.00 hodin |
ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY
Délka 15 minut včetně odborné diskuse.
Dataprojekce; akceptovány jsou CD, DVD, flash disc (formát MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, XP).
Diapozitivy, zpětná projekce ani VHS nejsou akceptovatelné formáty.
ABSTRAKTA
Pokyny pro zaslání abstraktu:
Word, jednoduché řádkování, velikost písma 11, typ písma Times New Roman, maximální rozsah 2 500 znaků včetně mezer. Název uveďte tučně a velkými písmeny, včetně anglické verze.
Termín dodání abstraktu: 30. 4. 2012
Text pošlete elektronicky na adresu: maresja(at)email.cz
Informace o přijetí přednášky bude prezentujícímu autorovi zaslána do 30. 6. 2012.
PŘIHLÁŠKY K ÚČASTI
Přihlášky k účasti naleznete na tomto webu (on-line nebo ke stažení) nebo v písemné formě v rozesílaných materiálech. Přihlášku je možno poslat elektronicky, poštou nebo faxem Konferenčnímu servisu UP.
Vyberte prosím pouze jeden způsob zaslání přihlášky.
Termín zaslání přihlášky k aktivní účasti: 30. 4. 2012
Po tomto datu pořadatel nemůže garantovat aktivní účast s uvedením sdělení v programu konference.
Termín zaslání přihlášky k pasivní účasti: 31. 7. 2012
Po tomto datu pořadatel nemůže garantovat získání materiálů, účast na doprovodném programu a certifikát ČLK.
Potvrzení registrace, tj. informace o přijetí přihlášky k účasti, zašleme do 15. 8. 2012.
AKREDITACE
Akce bude zařazena do systému celoživotního vzdělávání lékařů, kreditové ohodnocení bude uvedeno na webových stránkách konference.
POPLATKY
Registrační poplatek | platba do 31. 7. 2012 | platba od 1. 8. 2012 |
RP lékaře | 1000,- | 1500,- |
RP sestry | 0 | 0 |
Aktivní účastník do 35 let | 0 | 0 |
Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu včetně výstavy firem, tiskové materiály, účast na společenském programu, občerstvení a certifikát ČLK.
Způsob platby
Převodem:
Platbu registračního poplatku zašlete na účet Univerzity Palackého v Olomouci nejpozději do 31. 7. 2012:
Název účtu: | Univerzita Palackého v Olomouci |
Číslo účtu: | 19-1096330227/0100 |
Variabilní symbol: | 999021114 |
Pro účastníky ze zahraničí:
IBAN: CZ 090 1000000 191096330227
BIC: KOMBCZPPxxx
Hotově u registrace:
Po 1. 8. 2012 nelze platit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace.
V případě, že budete požadovat vystavit fakturu či daňový doklad, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku, nutno uvést IČ a DIČ.
NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!
Pokud uhradíte registrační poplatek na účet, prosíme o zaslání kopie dokladu o zaplacení e-mailem, poštou nebo faxem, s uvedením, za koho je částka hrazena.
SPOLEČENSKÉ AKCE
20. 9. 2012 v 19.30 hodin společenské setkání účastníků.
Zájem o účast na společenském setkání vyznačte v přihlášce.
UBYTOVÁNÍ
Ubytování je rezervováno v termínu 20. – 21. 9. 2012 v hotelu
- FLORA, Krapkova 34, Olomouc, tel. 585422 200,
e-mail: recepce(at)hotelflora.cz, www.hotelflora.cz - PALÁC, tř. 1. máje 869/27, Olomouc, tel. 585 242 175,
e-mail: info(at)hotelpalac.cz, www.hotelpalac.cz - ARIGONE, Univerzitní 20, Olomouc, tel. 585 232 351,
e-mail: hotel(at)arigone.cz, www.arigone.cz - SENIMO, Pasteurova 905/10, Olomouc, tel. 587 209 800,
e-mail: recepce(at)senimo.cz, www.hotel.senimo.cz
V hotelu si účastníci ubytování objednávají sami.
Při objednávání je nutno vždy uvést, že se jedná o účastníka Neuroimunologického sympozia - heslo „NEUROIMUNO“ (jinak hotel může sdělit, že je obsazen).
Rezervace pro účastníky je do 25. srpna 2012, poté hotel nevyčerpanou rezervovanou kapacitu ruší.
Ubytování si platí každý účastník sám v recepci hotelu.
ZRUŠENÍ ÚČASTI
V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu Konferenčnímu servisu UP.
Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 15. 8. 2012, budou tyto poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu poplatky nevracíme, ale zašleme materiály z konference.
DŮLEŽITÉ TERMÍNY
Termín dodání abstraktů | 30. 4. 2012 |
Termín zaslání přihlášky k aktivní účasti | 30. 4. 2012 |
Potvrzení o přijetí přednášky | 30. 6. 2012 |
Termín zaslání přihlášky k pasivní účasti | 31. 7. 2012 |
Termín zaplacení poplatků převodem | 31. 7. 2012 |
Potvrzení registrace | 15. 8. 2012 |
KONTAKTY
Vědecký sekretariát:
Doc. MUDr. Jan Mareš, Ph.D.
Neurologická klinika LF UP a FNOL
I. P. Pavlova 6
775 20 Olomouc
Tel.: 605 783 877
E-mail: maresja(at)email.cz
Registrace účastníků:
Mgr. Hana Kroupová
Konferenční servis Univerzity Palackého v Olomouci
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Tel.: 585 631 054, 734 237 091
Fax: 585 222 802
E-mail: hana.kroupova(at)upol.cz
Registrace firem:
Ing. Jitka Holišová
Konferenční servis Univerzity Palackého v Olomouci
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Tel.: 585 631 053, 723 462 332
Fax: 585 222 802
E-mail: jitka.holisova(at)upol.cz